Steam Early Access Release
S radostí sdílíme komplexní seznam hlavních změn, které jsme v BitCraft Online provedli od Alpha 3. Než se pustíme do detailů, chceme krátce zhodnotit cíle, které nás během tohoto vývojového cyklu vedly.
Ačkoliv je náš wishlist pro BitCraft téměř nekonečný, zaměřili jsme se na nejkritičtější oblasti na základě zpětné vazby od hráčů.
Our Main Goals were:
Address Core Systemic Issues: Implementovat nebo vylepšit systémy, které řeší základní problémy odhalené během Alpha 3.
Improve Player Experience: Odstranit nejvíce frustrující „quit momenty“ tím, že vyhladíme problematická místa a zlepšíme použitelnost.
Enhance Content and Customization: Rozšířit možnosti, co mohou hráči dělat, stavět a jak si mohou hru přizpůsobit, aby byla zábavnější a vydržela déle.
Toto je nejdelší období mezi testy od konce roku 2021 a jsme opravdu nadšení z toho, co se týmu podařilo za tak krátkou dobu. Seznam změn jsme rozdělili do tří hlavních kategorií:
Key New Features
Content and Gameplay Additions
Changes and Bugfixes
Tento příspěvek obsahuje úplný seznam všech změn, které jsme provedli, a v následujících dnech přineseme podrobnější články o každé klíčové nové funkci. Pokud se chcete zapojit do výběru pořadí odhalování těchto funkcí, navštivte náš Discord a hlasujte! Také zde najdete nejnovější oznámení o hře a budete první, kdo se dozví o dalších playtestech.
Key New Features - Get Hyped!
World Regions System – BitCraft nyní podporuje více světových regionů (prostorově oddělené servery). To umožňuje téměř neomezené škálování počtu hráčů i velikosti světa.
Combat System Update – Základní bojové statistiky byly přepracovány, aby podpořily progresi, náhodnost a lepší škálování nepřátel, s novými hodnotami pro Přesnost, Vyhýbání, Sílu a Brnění.
Overhauled World Map – Uživatelské rozhraní mapy bylo kompletně přepracováno, nyní podporuje více regionů a globální sledování impérií. S lepší přehledností a grafikou nyní vidíte více informací o celém světě a zároveň máte důvod dál objevovat.
Fast Travel System Restrictions – Pro využití rychlého cestování je nyní třeba nejprve objevit Waystones a utratit Travel Energy, nový systém podobný výdrži, který vyvažuje pohyb na dlouhé vzdálenosti tak, aby nenarušoval ekonomiku.
Town Marketplace Feature – Nová městská budova, která umožňuje všem hráčům nakupovat, prodávat a zadávat obchodní příkazy v jednom centralizovaném a snadno použitelném systému.
Skill Overhaul + Traveler Tasks – Nepovolové dovednosti mají nyní vlastní NPC (Travelery) s osobními úkoly, které odměňují XP a Hex Coins, což podporuje rozmanitější ekonomiku i herní styly.
Pets – Díky splnění cíle 100 000 přání na wishlistu jsou ve hře kosmetičtí mazlíčci, kteří následují vaši postavu a mají různé vizuální varianty i vzácnosti.
Overhauled Targeting System – Zaměřování nyní funguje téměř na všechny entity, což usnadňuje a zrychluje interakce se zdroji, budovami, NPC i hráči.
Item Recovery System – Chrání vaše předměty uložené ve veřejných budovách před ztrátou, pokud jsou tyto budovy odstraněny nebo zničeny. Předměty lze získat zpět na speciálních místech.
Owned Item Piles & Cargo System – Předměty odhozené na zem si nyní uchovávají vlastnictví a jsou sjednoceny v jednom uživatelském rozhraní se sdíleným časovačem pro zmizení.
Rarity Upgrade System – Vyrobené nástroje, zbroj a zbraně mohou nyní získat úroveň vzácnosti, což umožňuje pokročilým hráčům usilovat o mytické předměty a zároveň podporuje ekonomiku středně kvalitního vybavení.
Updated onboarding – Úvodní část hry byla přepracována a představuje nové systémy jako boj, tržiště a jednotlivé Travelery s jejich dovednostmi.
Empire Flag System – Impéria si nyní mohou navrhnout vlastní erb, který se zobrazuje na budovách i pláštích postav. To vytváří silnou vizuální identitu a soudržnost napříč světem.
World Resource Visual Upgrade – Všechny zdroje napříč 10 tierů dostaly vizuální vylepšení včetně barevného rozlišení, které zlepšuje přehlednost i atmosféru světa.
Completely Redesigned Chat System – Nové uživatelské rozhraní chatu podporuje více záložek a nové kanály jako chat osady a impéria, s plány na soukromé zprávy do budoucna.
Big Performance improvements – Výrazné zlepšení výkonu jak na straně klienta, tak serveru.
Content and Gameplay Additions
Added up to Final Tier 10 – 10 úrovní povolání včetně nových surovin, předmětů a výrobních stanic pro T7–T10.
Added 2 New Biomes – Prozkoumejte hustou džungli a tajemné Tarwoods a najděte nové zdroje nebo postavte svou osadu.
Added 2 New Travelers: Ramparte & Alesi
Added New Monsters (a jejich varianty) napříč různými biomy.
Added New Huntable Animals – Rozšíření divoké zvěře ve světě.
Fully Customizable Key Bindings – Všechny herní klávesy lze nyní libovolně nastavit podle vašich preferencí.
Added Cape Cosmetic Slots – Hráči nyní mohou nasadit kosmetické pláště (začínáme vlajkami impérií, další budou přibývat).
Added New Deployables – Nové typy rozmístitelných předmětů včetně pokročilých mountů a lodí.
Added Buildable Banks – Stavitelné banky usnadňují hráčům stěhování do města a podporují rozvoj ekonomiky tím, že umožňují bezpečné ukládání předmětů.
Added a new “Wonder” resource to the world – Nový vzácný zdroj, který slouží jako orientační bod a zdroj vzácných předmětů.
Changes, Improvements and Bugfixes
Nyní lze skrýt jednotlivé kosmetické předměty (oblečení/výbavu), což dává větší svobodu ve vzhledu postavy.
Můžete si nastavit klávesovou zkratku pro rychlé nasednutí/sesednutí z nejbližšího vozidla.
Kontextová menu byla přepracována a zpřehledněna pro všechny hlavní typy entit.
Více možností nastavení výkonu (vykreslování entit, vzdálenost terénu).
Terraforming a dláždění nyní dávají Construction XP.
Animace pro nasedání, crafting a bankovnictví byly vylepšeny pro lepší synchronizaci a plynulost.
Opraveny chyby v UI, pohybu, animacích, správě předmětů, interakci s vozidly, chybějící tlačítka v bankách, nesprávné zobrazování vlajek impérií a mnoho dalších drobných bugů.